پادشاهان کلش آف کلنز

پادشاهان کلش آف کلنز

این وبلاگ برای تمامی کلش بازها است
پادشاهان کلش آف کلنز

پادشاهان کلش آف کلنز

این وبلاگ برای تمامی کلش بازها است

ربات کلش

دوستان خوبم دوباره سلام طبق تحقیقات و سایت هایی که امروز دوباره دیدم فهمیدم که که خیلی از دوستان احتیاج زیادی نیز به ربات کلش دارند من یک ربات کلش پیدا کردم که اگر دوست داشتید در نظرها پیشنهاد خود را بیندازید که میخواهید یا نه؟قیمت این ربات کلش20هزارتومان قیمت دارد و درصورت نیاز در قسمت نظرات ثبت کنید من خودم شخصا این ربات را تایید میکنم که بهترین ربات کلش است.ولی بااز هم برای اینکه رضایت شما عزیزان را بیشتر جذب کنم من تونستم بعد از مدتی گشتن در سایت ها ربات کلشی را پیدا کنم که رایگان است اما زیاد کاربردی ندارد و ممکن است بعضی وقتا قطع شود و...در هرحالشما میتوانید این ربات را از لینک زیر دانلود کنید.

توجه:تمامی این ربات های کلش برای نرم افزار بلواستک است و در کامپیوتر اجرا میشوند.


{ربات کلش}:s3.picofile.com/file/8195255942/ClashBot.zip.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.